Solar Power Glory offre un EV solare à e case di cura giapponese

SPG furnisce a so Solar K Car in Giappone a settimana passata.Basatu nantu à u mudellu esistente di EM3, SPG travaglia strettamente cù u fabricatore di vitture Joylong in a presentazione di SPG Solar Car.SPG Solar EM3 hè pensatu ancu per accoglie l'anziani è i handicappati offrendu posti rotanti in vitture.Dotata di un sistema solare patentatu da SPG, sta vittura pò essenzialmente correre senza carica datu u fattu chì sta vittura hè aduprata in Giappone per u trasportu di passageri in brevi viaghju, à una distanza di ogni ghjornu da 20 à 30 km.

Gloria di l'energia solare 1

SPG hà ricevutu l'ordine da u cliente giapponese prima di questu annu, chì hà dumandatu EVs persunalizati basati nantu à a catena di fornitura di qualità premium cinese, cù sedili rotanti cum'è una opzione.A vittura serà aduprata da e case di anziani giapponesi per piglià è trasportà l'anziani trà e so case è e case di anziani.In Giappone, e case di anziani offrenu i cosiddetti servizii di cura di ghjornu - l'anziani vanu à e case di anziani in u tempu di u ghjornu, pigliati da i cunduttori di casa di anziani, è sò mandati in casa à l'alba.

Un tali mudellu hè statu maturu in Giappone.Sicondu un anzianu prufessiunale in l'industria di l'infermiera di l'anziani, a Sra Kosugi Tobai, "Questa opzione di cummerciale permette à l'anziani di esse curati in u ghjornu da i prufessiunali, mentre ch'elli ponu sempre unisce a famiglia di notte. Questu hè adattatu per i bisogni emotivi per l'anziani. , è ancu rende e case di anziani accessibili per più ".nutatu da a Sra Kosugi.

Una vittura hè u strumentu chjave in stu mudellu di cummerciale.Un tali carru deve esse faciule per l'anziani di spustà è fora, è ancu deve offre una sperienza di viaghju assicurata è cunfortu, ancu à brevi distanze.Inoltre, sta vittura deve scuntrà a definizione di Japanese K Car, chì limita a larghezza di u veiculu à 1480mm.In più, sicuru, stu veiculu hè megliu per esse elettricu, per sminuisce ancu u costu di mantenimentu è per mantene a tranquillità è a pulizia di u quartieru giapponese.

Dopu avè ricevutu questu ordine, SPG hà urganizatu u so megliu squadra da a catena di fornitura premium di a Cina, cumpresu u fabricatore di veiculi, u fabricatore di sedili rotanti è l'espertu di putenza da SPG.Modifichendu l'internu di a vittura in modu chì e porte girevoli ponu esse installate è faciule per l'anziani di trasfurmà è fora.A squadra SPG hà ancu cambiatu u sistema di alimentazione per permette una tensione più sicura in Giappone.

Stu Solar EV hè stallatu cù u sistema stabilitu di SPG di Sistema di Alimentazione Solare cù una batteria di Lithium 96V, chì permette di scollegare a carica per settimane o mesi se corre per menu di 20 km à ghjornu, chì hè a distanza per e case di anziani per operare in Giappone.

Havi ancu dui sedi rotanti manuali (una diritta è una manca), è un sediu rotativu automaticu, chì hè pensatu per l'anziani chì necessitanu più aiutu in u trasportu.

SPG Solar EV cù sedili giranti sò stati finiti in 3 mesi è hè statu consegnatu in Giappone.Serà mostratu à centinaie di praticanti di casa di anziani in a regione di u Giappone Orientale.

Hè stimatu chì, cum'è l'anzianu di a pupulazione, u Giappone avarà un mercatu per più di 50 000 EVs per l'industria di casa di anziani.

SPG, cù a so tecnulugia in u sistema solare è una larga sperienza in a fabricazione di vitture solari, è ancu una larga cullaburazione cù a catena di supply in Cina, travaglia cù i so clienti giapponesi per sfruttà u mercatu EV in Giappone.SPG è i partenarii lancianu un pruduttu VaaS (vehicle-as-a-service) per permette à l'utilizatori finali di pagà mentre ricevenu u serviziu.


Postu tempu: Jul-06-2022